Effectieve PR voor uw innovatie!

Expertises

  • Buyers journey
  • Contentcreatie
  • White papers
  • Blogs
  • Checklists
  • Communicatieplan
  • Woordvoeringsadvies
  • PR-advies

Advies, inrichten en contentcreatie voor de customer journey van Anexo, de commerciële poot van netbeheerder Westland Infra.

Anexo is in 2017 opgericht om producten voor de vrijgegeven onderdelen van de energiemarkt te mogen aanbieden. Anexo definieert PR-activiteiten om haar onderscheidend aanbod te vermarkten binnen de mogelijkheden die de energiewet hiervoor biedt. Anexo kiest onder andere voor de nieuwste marketingtool, de customer journey.
PR4Innovation herdefinieert de customer journey, zodat deze voldoet aan de wettelijke kaders en beter aansluit op de behoeftes van in- en externe partijen. PR4Innovation adviseert over de benodigde contentstukken en ontwikkelt en schrijft deze ook, zoals blogs, checklists, whitepapers en infographics.

Referentie Nicolette van Veen, Manager Marketing & Communicatie N.V. JUVA

“Christine is een zeer doortastende, gedreven, professionele communicatie-expert. De combinatie van haar technische kennis en interesse en haar ervaring als communicatie-adviseur zijn waardevol geweest voor een aantal opdrachten die zij heeft uitgevoerd voor Anexo. De opdrachten betroffen: het schrijven van een basis communicatieplan en een stuk contentcreatie voor een aantal person's binnen onze buyers journey. Deze content betrof een aantal uitgebreide whitepapers, blogs, checklists waarvoor zij ook zelfstandig interviews heeft gehouden met onze doelgroepen in de glastuinbouw. Door de gedegen aanpak is dit ook content waar we jaren mee vooruit kunnen! Daarnaast heeft Christine ons ook geholpen met het opstellen van woordvoeringslijnen voor verschillende issues.”






 

 

  • © PR4Innovation